DoporučujemeZaložit web nebo e-shop

Fan stránky Leony Machálkové

Recenze
Recenze na různé akce s Leonou od fanoušků

Leona alias Glorie (24.4.2010)

24. dubna 2010 jsem konečně navštívila divadlo Kalich s muzikálem Jack Rozparovač a s Leonou Machálkovou v hlavní roli. Muzikál byl nádherný, ale teď už k Leoně. Jako vždy mě nezklamala. Až jsem koukala, jak byla výborná. Její výkony neměly chybu. S rolí se poprala skvěle a bylo na ní vidět, že to hraje na plno. Všechny písně Glorie zpívala nádherně a výšky vyzpívala perfektně, že až běhal mráz po zádech. Nová písnička "Láska má žije dál" je pro ni opravdu jako stvořená a podle mě, se i do děje perfektně hodí a Leona ji zpívá živě moc pěkně. Daleko lépe než na nahrávce, v představení je to více procítěné. Bohužel se budu opakovat, ale Leona umí nádherně mluvit, takže i v mluvených částech byla skvělá. Při všech písních jí bylo krásně rozumět a i po boku Zbyňka Frice to bylo skvělé. Jejich duety byly snad to nejhezčí v celém představením. Leoně to jako vždy moc slušelo a na roli se dle mého názoru hodí skvěle.

Rozhodně všem doporučuji se na to jít podívat, Leona je skvělá a má tam i dost prostoru předvést, že zpívat umí výborně.

Tereza (webmaster)

Leona alias Lorraine (28.2.2009)

28.února jsem se byla podívat na muzikálu Dracula. Celý muzikál byl nádherný. Teď jde ale hlavně o dost hlavní roli v muzikálu. O Leoninu Lorreine. Už pár dní před představení jsem věděla, že Leona bude hrát. Celkem dost jsem se na ni těšila. Věděla jsem, že bude dobrá, protože je dobrá zpěvačka. Leona byla ale asi 10000x lepší než jsem si myslela, byla skvělá. Překvapila mě jak herecky tak pěvecky.

Před tím než jsem ji viděla jsem už pár názorů na ni v této roli slyšela. Byly to názory toho typu : Leona zpívá moc křečovitě a herecky to nezvládá a Monika ABS je daleko lepší. A další takovéto názory…

Já jsem si udělala svůj vlastní názor a s těmi co jsem slyšela NEsouhlasím. Leona zpívala nádherně a herecky to taky zvládla skvěle. Však už to taky hrála.:-)

Role Lorraine se k ní velmi hodila. I duety po boku Mariána Vojtka coby Draculy zvládla Leona na jedničku. Prostě neměla chybu.

Ještě bych také chtěla podotknout, že Leoně je jako jedné z mála zpěvaček krásně rozumět.